Analityczny i indywidualny

Konsulting zarządzania strategicznego

Stosując analityczne podejście do indywidualnego zagadnienia wprowadza się formułowanie długoterminowych celów poprzez realizację krótkoterminowych etapów oraz dynamiczną ich modyfikację w zależności od zmian zachodzących w otoczeniu.

Kluczowym jest właściwy dobór uprzednio sformułowanych zasobów niezbędnych do realizacji założonych celów jak i metod postępowania gwarantujących ich optymalne wykorzystanie umożliwiające elastyczne reagowanie na nieustanne zmieniające się otoczenie rynkowe zapewniając organizacji optymalne warunki rozwoju.

Konsulting Zarządzania Strategicznego

W dobie wysoko zakreślonej globalizacji przy dynamicznych zmianach zachodzących zarówno w mikro jak i w makro otoczeniu, firmy produkcyjne są zmuszone koncentrować się ze szczególną uwagą na eliminacji wszelkiego rodzaju strat. Klient zapłaci za wartość płynącą z produktu jednak coraz częściej partycypuje w kosztach produkcyjnych i nie będzie płacić za stratę jaką generuje proces technologiczny dostawcy. Fakt ten jest bezpośrednio powiązany z nieustannie wzrastającą konkurencją, napływającą chociażby z krajów Azjatyckich.

Zapoznaj się z fundamentalnymi narzędziami wykorzystywanymi do zarządzania organizacją.

OTWÓRZ PREZENTACJĘ

Stała poprawa wydajności

Dlatego ciągłe poprawianie procesów, poprawa wydajność i produktywność produkowanych wyrobów oraz zarządzanie zapasami w sposób optymalny co stanowi w dużej mierze o płynności finansowej firmy, powinno być dla współczesnych przedsiębiorstw celem strategicznym. W przeważającej części przypadków uzyskana przewaga ekonomiczna przesądza o dalszym istnieniu przedsiębiorstwa.

Zobacz prezentację "Kaizen workshop"

OTWÓRZ PREZENTACJĘ

Najważniejsi są ludzie

Największą wartością przedsiębiorstwa są pracujący tam ludzie a co za tym idzie to ludzie mają decydujący wpływ na przyszłość firmy. Jeżeli najwyższe kierownictwo chce osiągnąć sukces a jej celem jest poprawa kondycji firmy oraz zwiększenie przewagi ekonomicznej nad konkurencją, niezbędne jest zaangażowanie wszystkich pracowników w ten proces.

Transparentność kluczem do sukcesu

Aby osiągnąć ten cel w sposób efektywny i skuteczny należy posługiwać się w firmie jednym i tym samym językiem a wizja sformułowana przez zarząd firmy musi być transparentna. Kluczem do sukcesu jest ciągłe partycypowanie przy obniżaniu kosztów, nieustanna poprawa jakości a przez to efektywności i wydajności poprzez sukcesywną eliminację wszelakich strat płynąca z niedoskonałości procesów będących podstawą funkcjonowania różnego rodzajów przedsiębiorstw.